Barkács Szalon

Családanya vagyok, aki szabadidejében fúr-farag, barkácsol, dekorál. A szerelés, felújítás manapság már nem férfimunka: lehet mindezt egy kicsit másképp, akár egyedül is csinálni. Segítsük egymást ötletekkel, bevált módszerekkel!

Kommentek

2010.06.03. 15:12 modernmama

Megnyílt a Barkács Szalon

Ha a ház körüli munkálatokra gondolok, többnyire mocskos folyamatot látok: eldobott csikkeket, söröskupakokat és sáros lábnyomokat, végül kockás papíron egy sokszámjegyű végösszeget. Pedig lehet mindezt kicsit másképp is csinálni!

Én egy olyan családanya vagyok, aki szabadidejében fúr-farag, barkácsol, felújít. Kevés pénzből, viszont nagy lelkesedéssel. Bízom benne, hogy nem vagyok egyedül. Segítsük egymást jó ötletekkel, bevált módszerekkel! Aki szeretné megosztani az olvasókkal ház körüli trükkjeit, írjon nekem a barkacsszalon@gmail.com címre, és persze várom a kommenteket is.
 

Mire számíthattok?

 
Hétvégi küldetés: képpel (néha videóval) mutatok be olyan barkács- vagy felújítási, szerelési feladatot, amely egész hétvégére ellát Titeket munkával.
 
Napi felújítási, szerelési, dekorációs tippeket adok (A nap tippje néven).
 
Heti akció: sorra járom a nagy barkácsáruházakat, és megírjuk, hová érdemes betérnetek egy-két jóárasított termékért.
 
Női szemmel nézve bemutatom a férfiak által is olyannyira kedvelt szerszámokat.
 
Hogyan használjuk az építési, dekorációs anyagokat (pl. tapétaragasztó, habarcs)?
 
Egyszerű szerelések, amelyeket egyedülálló nők is el tudnak intézni.
 
A blog nyomtatott változatát egyébként megnézhetitek a Haszon Nőknek magazinban, amelynek májusi számában indult Az én házam, az én váram néven.

2 komment

Címkék: megnyitó


A bejegyzés trackback címe:

https://barkacsszalon.blog.hu/api/trackback/id/tr372053650

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PapsztKriszta · http://www.penzugyitanoda.hu/blog 2010.06.07. 13:27:21

Kedves Dóri!

Gratulálok a blogindítás ötletéhez és a barkácsoláshoz. A HaszonNőkben is olvastam a cikket.Sok sikert!

modernmama 2010.06.07. 13:59:36

@PapsztKriszta: Köszönöm a kedves szavakat! Remélem máskor is benézel a Barkács Szalonba!
süti beállítások módosítása